۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 794245

آثاری از زنده یاد «مرتضی ممیز»، «ناصر اویسی»، «منوچهر معتبر»، «رضا بانگیز»، «حسین محجوبی»، «بهرام دبیری»، زنده یاد «اسماعیل توکلی»(مش اسماعیل) و «یعقوب امدادیان» برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید.

آثار دیده نشده‌ای که دیده می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، این نمایشگاه با عنوان «عمارت صبا» فردا - جمعه - از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ در نگارخانه خیال با حضور هنرمندان و تمامی علاقمندان گشایش می یابد.

نمایشگاه شامل بیش از ۶۰ اثر از ۳۱ هنرمندان ایرانی است که بیشتر آنان از چهرهای شاخص و نام آور هنر معاصر ایران به شمار می روند.

در کنار ارائه آثاری دیده نشده از هنرمندانی که نامشان آمده نام آشنایانی چون :جلال شباهنگی، احمد نصرالهی، آنه محمد تاتاری، محمد هادی فدوی، جعفر نجیبی، منوچهر نیازی، یعقوب عمامه پیچ، شهلا حبیبی، حمید پازوکی، محمد معمارزاده، صداقت جباری، محمد حسین جعفری و غیره نیز با آثار خود حضور دارند.

«عمارت صبا» تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ میزبان تمامی بازدیدکنندگان خواهد بود و در جریان آن تنوعی از سبک ها و گرایش‌های گوناگون هنری چند دهه اخیر در قالب های متنوع از نقاشی، مجسمه وحجم، عکاسی در معرض تماشای عموم قرار می گیرد.

برگزاری این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مجموعه داران هنری و به همت محمود طوفان صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.